Ekonomi

Garenta müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarına devam ediyor

Araç kiralama sektörünün yenilikçi markası Garenta, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaları ile 2023 yılı sonu itibarıyla memnuniyet puanını 10 üzerinden 9,5’e yükseltti.

 

Anadolu Küme markalarından Garenta, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarıyla dikkat çekiyor. Hem bireysel hem de kurumsal müşterilerine yönelik kampanya ve marka işbirlikleri ile müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerine yanıt veren Garenta, 2023 yıl sonu itibarıyla memnuniyet puanını 10 üzerinden 9,5’e yükseltti.

 

Garenta, müşteri memnuniyeti alanında yaptığı çalışmalar kapsamında araç teslimine 24 saat kalana kadar ücretsiz iptal hizmetini bir saate indirdi. Böylece Garenta kullanıcıları planlarını değiştirip rezervasyonlarını iptal etmek istediklerinde rezervasyonlarını bir saat öncesinden ücretsiz olarak iptal edebiliyorlar.

 

2024 yılına müşteri memnuniyeti odaklı ödüllerle başlayan Garenta, İstanbul Havalimanı ofisindeki yüksek müşteri memnuniyeti puanı sayesinde Booking.com Traveller Review Ödülü’nün sahibi oldu. Garenta’nın Nevşehir Havalimanı ofisi, sunduğu hizmetlerden dolayı Rentalcars.com tarafından Müşterinin Favorisi Ödülü’ne layık görüldü.

 

Müşteri memnuniyetinde liderliği hedeflediklerini belirten Garenta ve ikiyeni.com Genel Müdürü Şafak Savcı, “Müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Aldığımız ödüller de bu alanda doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. 2023 yılında toplam 70 bin müşteri anketi gerçekleştirdik. Bu anketler sonucunda memnuniyet oranımız yüzde 95 oldu. Yakın gelecekte kullanıcı deneyimini daha da geliştirecek özelliklere sahip web sitemizi ve taşınabilir uygulamamızı hayata geçirecek ve Garenta kullanıcılarına yeni projeler sunacağız. Ayrıca müşterilerimize uçtan uca eksiksiz bir deneyim yaşatmak amacıyla ofis tasarımlarımızı müşteri odaklı geliştiriyor ve onların konforunu ön planda tuttuğumuz yenileme çalışmaları gerçekleştiriyoruz. Daha çağdaş, konforlu ve şık unsurlarla desteklenen ofislerimiz müşterilerimize hizmet vermeye başlamıştır. “Müşteri odaklı faaliyetlerimize ve yeniliklerimize çalışmalarımızı aksatmadan devam ettireceğiz” dedi.

   

Garenta Akademi ilk mezunlarını verdi

 

2023 yılının son aylarında hayata geçen Garenta Akademi, geçtiğimiz günlerde ilk mezunlarını verdi. Garenta Akademi’de ilk modülü başarıyla tamamlayan Garenta İstanbul bayi yöneticileri, Garenta ve ikiyeni.com Genel Müdürü Şafak Savcı’nın katılımıyla düzenlenen törende sertifikalarını aldı. Garenta, Türkiye genelinde 85 ofise verdiği bu eğitimle sektörde bir ilke imza attı.

 

İnteraktif eğitimlerden sunumlara kadar pek çok içeriğin yer aldığı platformda “Garenta Benim” adı altında hazırlanan eğitimde, ofis çalışanlarına yönelik temel süreçler, olumsuz olaylara değinme, temel davranışsal eğitim unsurları başta olmak üzere pek çok konu ele alındı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu